Ми працюємо 20-10-2025
У зв'язку з перебоями постачання електроенергії можливі затримки. Ми робимо все, щоб обробити та доставити ваші замовлення у максимально стислі строки.

Обмін/Повернення

 

Ви отримали товар гарної якості, але хочете його обміняти чи повернути

 

Щоб оформити процедуру обміну або повернення товару, потрібно дотриматися таких умов:

 

1. Товар, який підлягає поверненню, не використовувався та зберіг свій початковий товарний вигляд.
2. Упаковка збережена без пошкоджень.
3. Наявність чека.
4. Товар можна повернути або обміняти протягом 14 днів з дати покупки.

 

Якщо хоч один із пунктів порушено, то магазин має право відмовити у процедурі обміну/повернення товару згідно зі Статтею 9 Закону України «Про захист прав споживачів».

 

Ви отримали товар неналежної якості

 

Для оформлення повернення товару неналежної якості необхідно:


1. Надіслати нам товар, попередньо погодивши адресу відправки з менеджером магазину. Відправку оплачує покупець.
2. Майстер сервісного центру робить висновок щодо результатів огляду товару.
3. Якщо товар містить заводський брак, проводиться заміна товару або повернення грошей. Оплата надсилання товару покупцю за рахунок магазину.
4. Якщо брак викликаний неправильною експлуатацією товару клієнтом, сервісний центр здійснює його ремонт. Ремонт та відправка здійснюється за рахунок покупця.

 

Відправка товару для повернення/обміну по Києву та Україні

 

Якщо Ви прийняли рішення здійснити відправку товару для повернення (обміну) неналежної якості або, який Вам не підійшов, зв'яжіться, будь ласка, з менеджером магазину та погодьте з ним адресу для відправки (виконується через оператора експрес-доставки «Нова пошта»). Витрати, пов'язані з пересиланням товару для повернення (обміну), сплачує покупець. Якщо ж помилка сталася з вини менеджера, магазин здійснює пересилання власним коштом.

 

Зверніть увагу: ми не здійснюємо повернення коштів післяплатою (накладною платою). Тому під час оформлення відправки на повернення у відділенні «Нової пошти» не вибирайте пункт «Контроль оплати», інакше ми не зможемо забрати товар для повернення з «Нової пошти» та компенсувати вартість товару.


Компенсація коштів у разі повернення

 

Процедура складається з наступних етапів:

 

1. Ви надсилаєте нам товар, який хочете повернути.
2. Отриманий товар оглядає наш експерт та виносить рішення щодо дотримання всіх умов повернення.
3. Ми компенсуємо вартість товару на Вашу банківську картку.


Ми приймаємо